Sammanfattning

Ja 2012 då vad har hänt? Året började som ni kanske vet i januari tror inte jag gorde så mycket då så vi hoppar lite framåt. Mars då letade vi D-ponny för fullt eller det hade vi vell gjort ett tag men tror jag prov red den första slutet på mars/början på april. Sen några veckor senare Prov red vi Coccos första gången och veckan efter det tog Coccos  första stegt in i vårat stall. Efter det så har tränat hoppning och dressyr och sen i september startade vi våran första clearround. När vi kom hem från den var det bara att fortsätta träna och ni i december startade vi den sista för i år. Jag har växt ur Nelly snabare än jag hade trot och hon startade sin antagligen sista CR med mig i september :(  Det har varit julafton och nu är snart 2012 slut.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0