Dagen idag och igår

Igår så kom Sofie efter skolan oc Julia hade tagit 2 bussen hem till mig efter som att hon slutade tidigare än oss. Jag och Julia åt Sofie hade haft hemkunskap sista timen så hon var mätt. Vi red en liten tur i skogen och sen så gick Sofie hem, Julia gjorde rent benskydden och jag putsade Nellys träns, sadel och Cocccos träns och martingal så jag har bara hans sadel kvar. sen åkte vi till Sport shoppen blev inget handlat. På kvällen flyttade vi hästarna till en annan hage. Julia åt hema hos oss och vi tittade på Fångarna på fortet.
 
Idag ska jag och Julia till ridskolan och så ska vi till kvarnen jag ska köpa pälsglans. När jag kommer hem ska jag putsa Coccos sadel. sen ska jag Chilla tror att vi ska handla också. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0